Information about Person

Image
Nowotny, Thomas
Gender: male
Reference country: Austria
Activity: Diplomat • Author • Scientist
Relations to other persons:

Nowotny, Thomas is married to Nowotny, Eva


Functions (3 records founds)
DateFunctionOrganizationComments
1970-1975SecretaryAustria/Federal Chancellery
1978-1983Consul GeneralAustria/Consulate general in New York
1983-1993AbteilungsleiterAustria/Ministry of Foreign Affairs

Written documents (1 records found)
DateNrTypeSubjectSummaryL
19.9.198952927pdfMemoInternational perceptions of the German reunification (1989–1990)
Volume
Bereits im September 1989 schrieb ein weitsichtiger Diplomat des österreichischen Aussenministeriums eine ausführliche Analyse, in der er zu dem Schluss kam, dass die Frage der deutschen...
de

Signed documents (1 records found)
DateNrTypeSubjectSummaryL
19.9.198952927pdfMemoInternational perceptions of the German reunification (1989–1990)
Volume
Bereits im September 1989 schrieb ein weitsichtiger Diplomat des österreichischen Aussenministeriums eine ausführliche Analyse, in der er zu dem Schluss kam, dass die Frage der deutschen...
de

Mentioned in the documents (1 records found)
DateNrTypeSubjectSummaryL
13.3.198053778pdfLetterImage of Switzerland abroad Die Kritik des Generalkonsuls in New York an der fehlenden Tourismuswerbung an der Olympiade in Lake Placid hat zu Gegenvorwürfen und Kompetenzstreitigkeiten geführt. In erster Linie sei die...
de